Нормативно-правове забезпечення

Закони України

Закон України «Про освіту»

Закон України "Про дошкільну освіту"

Закон України "Про охорону дитинства"

Закон України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану».

Закон України від 7 грудня 2017 №2229 "Про запобігання та протидію домашньому насильству"

Постанови

Постанова КМУ від 22.08.2018 № 658 "Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі"

Накази МОН України

Наказ МОН України від 28.12.2019 №1646 "Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькуванню) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти"

Наказ Міністерства освіти і науки України від 02.03.2017 №334 "Про унормування діяльності психологічної служби системи освіти"

Наказ від 20.04.2001 №330 "Про затвердження Положення про експертизу психологічного та соціологічного інструментарію".

Наказ від 19.10.2001 №691 "Про затвердження Положення про пс. кабінет ДНЗ, ЗНЗ та ін.закладів".

Листи МОН України

Лист Міністерства освіти і науки України від 21.08.2023 № 1/12492-23 "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2023/2024 навчальному році"

Лист Міністерства освіти і науки України від 10.08.2022 №1/9105-22 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н.р.»

Лист Міністерства освіти і науки України від 02.08.2022 №1/8794-22 «Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022-2023 н.р.»

Лист МОН № 1/3737-22 від 29.03.2022 «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні».

Лист МОН від 16.07.2021 № 1/9-363 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н. р.”

Лист Міністерства освіти і науки України від 25.06.2020 № 1/9-348 "Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти"

Лист МОН України від 11.02.2020 №1/9-80 "Про затвердження наказу від 28 грудня 2019 №1646 "Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькуванню) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти"

Лист Міністерства освіти і науки України від 24.07.2019 №1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби в системі освітии України»

Лист МОН 30.10.2018 №1/9-656 "Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей"

Лист Міністерства освіти і науки України від 05.09.2018 № 1/9-529 "Про документацію працівників психологічної служби у системі освіти України"

Положення

Положення про психологічну службу у системі освіти України (наказ Міністерства освіти і науки України від 22 травня 2018 року № 509,зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31 липня 2018 року за № 885/32337)

Рекомендації

Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18 грудня 2018 р. № 2657-VIII

ЕТИЧНИЙ КОДЕКС

1.Лист МОНУ «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2023/2024 н.р.» № 1/12492-23 від 21.08.2023

2.Закон України від11.04.2023 № 3051-IX «Про внесення зміни до статті 51 Закону України "Про повну загальну середню освіту" щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників у питанні надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу».

4.Розпорядження КМУ від 7 квітня 2023 р. № 301-р «Про схвалення Концепції

безпеки закладів освіти».

5.Наказ МОН від 09.09.2022 № 805 «Про затвердження Положення про

атестацію педагогічних працівників».

6.Наказ МОН від 21.04.2023 № 461 «Про затвердження Типової програми

підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти

«Психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах

надзвичайної ситуації».

7.Наказ МОН від 02.05.2023 № 516 «Про затвердження Типової програми

підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо набуття (вдосконалення) компетентностей із здійснення наставницької діяльності».

8.Наказ МОН від 15.05.2023 № 560 «Про затвердження Типової програми

підвищення кваліфікації практичних психологів закладів освіти «Психолого-

педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою,

обумовленою воєнним станом».

9.Лист МОН від 21.10.22 № 1/12392-22 «Про атестацію та підвищення

кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти у період

воєнного стану в Україні».

10.Лист МОН від 04.04.2022 № 1/3872-22 «Про методичні рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій».

11.Лист МОН від 15.11.2022 № 1/13921-22 «Про проходження

профорієнтаційного тестування здобувачів освіти».

12.Безпечне освітнє середовище: нові виміри безпеки (рекомендації розроблені Державною службою якості освіти спільно із експертами ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в рамках проекту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe), що реалізується компанією Alinea International за кошти Уряду Канади).

13.Лист ДНУ «ІМЗО» від 30.09.2022 №22.1/10-1418 «Про реалізацію

Всеукраїнський проєкт з профорієнтації та побудови кар’єри «Обери професію своєї мрії».

14.Лист ДНУ «ІМЗО» від 21.04.2023 № 21/08-624 «Щодо надання

інформаційно-аналітичних матеріалів проведення моніторингу наркотичної та

алкогольної ситуації в Україні».

15.Лист ДНУ «ІМЗО» від 11.04.2023 № 21/08-577 «Про заповнення єдиної

електронної системи звітності».

16.Лист ДНУ «ІМЗО» від 30.03.2023 № 21/08-494 «Про удосконалення роботи

фахівців психологічної служби у системі освіти України».

17.Лист ДНУ «ІМЗО» від 24.03.2023 № 21/08-425 «Про проєкт «Психосоціальна і емоційна підтримка та поліпшення громадських служб

психічного здоров'я».

18.Лист ДНУ «ІМЗО» від 02.03.2023 № 21/08-300 «Про проведення спецкурсу

підвищення кваліфікації».

19.Лист ДНУ «ІМЗО» від 15.06.2023 № 21/08-1042 «Про курси підвищення

кваліфікації педагогічних працівників».

Кiлькiсть переглядiв: 119